تقویت نظام نظارت و ارزیابی مسئولان توسط مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری / از نظارت وارزیابی تا تاکید بر اقدام و اقناع مردم
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با اشاره به آمار حضور اعضای کابینه در برنامه های ارزیابی عملکرد و پاسخگویی سامانه نظارتي ۶۱۳۳ مرکز ارتباطات مردمی عنوان کرد:
باهدف ارتقاء نظارت وارزیابی عملکرد مجموعه های خدمت رسان به مردم ، طرح حضور روسای سازمانهای تابعه وزارتخانه ها نیز برای اولین بار و باهدف ارائه وبررسی علل فراوانی مطالبات ومشکلات مردمی دستگاهای اجرایی در اولویت و دستور کار این مرکز از ابتدای اردیبهشت خواهدبود.
وی تصریح کرد:
برنامه حضور اعضای کابینه در خانه امید مردم تا امروز در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری مشتمل بر ۷۲۲ دستور طی ۷۵ نشست در طول بیش از یک و نیم سال گذشته وبا حضور اعضای هیات دولت برای پاسخگویی به دغدغهها و مشکلات مردم در این مرکز برگزار شده است.
حجت الاسلام صالحی افزود
برابر تاکیدات ریاست محترم جمهور مرکز ارتباطات مردمی چشم نظارتی مردم و تبسنج عملکرد دولت براساس فراوانی موضوعات هر دستگاه است وبرهمین اساس وظیفه داردارتقا افزایش کمی وکیفی برنامه های نظارتی و ارزیابی عملکرد دستگاه ها و وزارت خانه ها در سال ۱۴۰۳ را با محویت شعار سال جزو اولویت های خود قرار دهد تا امید آفرینی وسرمایه اجتماعی افزایش یابد .
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاستجمهوری بااشاره به اینکه در جهت خدمت بیشتر به مردم، مدیریت کارتابلی در این دولت به مدیریت میدانی تبدیل شده است ، تاکید کرد که براساس وعده داده شده و بدون هیچگونه تعارف و ملاحظه ای، ارزیابی عملکرد مردمی مسئولان را بیواسطه به مردم ارائه خواهیم کرد.
#پایگاه_خبری_استان_تهران
#جمعیت_جوانان_ایرانی
#دولت
#رییسی
#مجلس