اجتماعی

تقویت نظام نظارت و ارزیابی مسئولان توسط مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری / از نظارت وارزیابی تا تاکید بر اقدام و اقناع مردم 

تقویت نظام نظارت و ارزیابی مسئولان توسط مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری / از نظارت وارزیابی تا تاکید بر اقدام و اقناع مردم

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با اشاره به آمار حضور اعضای کابینه در برنامه های ارزیابی عملکرد و پاسخگویی سامانه نظارتي ۶۱۳۳ مرکز ارتباطات مردمی عنوان کرد:

باهدف ارتقاء نظارت وارزیابی عملکرد مجموعه های خدمت رسان به مردم ، طرح حضور روسای سازمان‌های تابعه وزارتخانه ها نیز برای اولین بار و باهدف ارائه وبررسی علل فراوانی مطالبات ومشکلات مردمی دستگاهای اجرایی در اولویت و دستور کار این مرکز از ابتدای اردیبهشت خواهدبود.

وی تصریح کرد:

برنامه حضور اعضای کابینه در خانه امید مردم تا امروز در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری مشتمل بر ۷۲۲ دستور طی ۷۵ نشست در طول بیش از یک و نیم سال گذشته وبا حضور اعضای هیات دولت برای پاسخگویی به دغدغه‌ها و مشکلات مردم در این مرکز برگزار شده است.

حجت الاسلام صالحی افزود

برابر تاکیدات ریاست محترم جمهور مرکز ارتباطات مردمی چشم نظارتی مردم و تب‌سنج عملکرد دولت براساس فراوانی موضوعات هر دستگاه است وبرهمین اساس وظیفه داردارتقا افزایش کمی وکیفی برنامه های نظارتی و ارزیابی عملکرد دستگاه ها و وزارت خانه ها در سال ۱۴۰۳ را با محویت شعار سال جزو اولویت های خود قرار دهد تا امید آفرینی وسرمایه اجتماعی افزایش یابد .

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری بااشاره به اینکه در جهت خدمت بیشتر به مردم، مدیریت کارتابلی در این دولت به مدیریت میدانی تبدیل شده است ، تاکید کرد که براساس وعده داده شده و بدون هیچگونه تعارف و ملاحظه ای، ارزیابی عملکرد مردمی مسئولان را بی‌واسطه به مردم ارائه خواهیم کرد.

#پایگاه_خبری_استان_تهران

#جمعیت_جوانان_ایرانی

#دولت

#رییسی

#مجلس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا