رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاستجمهوری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با وجود گستردگی وظایف و حوزههای کاری توانست کارنامه ارزشمندی از خود در حوزه ارتباطات مردمی در دور اول سفرهای استانی هیات دولت به یادگار بگذارد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری جوانان ایرانی ، «حجتالاسلام والمسلمین احمد صالحی» در همایش ارتباطات مردمی و سلامت اداری که به همت دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل این وزارتخانه برگزارشد، اظهار کرد: خدمترسانی خالصانه به مردم با محوریت بیانیه گام دوم انقلاباسلامی و در جهت تقویت ارتباط مستقیم با مردم در دستور کار قرار دارد.
وی بر توجه به مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی با در نظر داشتن اصل عدالت تأکید کرد و گفت: مبارزه با فساد از خواسته های مهم دولت به شمار میرود و در اجرا و عمل نیز باید این موضوع مدنظر باشد.
حجتالاسلام صالحی با بیان اینکه همسویی سلامت اداری و ارتباطات مردمی به خوبی در عنوان این همایش مدنظر قرار گرفته است، اظهار داشت: مردمیکردن مبارزه با فساد به تسریع در اجرای سیاستهای دولت کمک میکند.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاستجمهوری با اشاره به همراهی شایسته مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دور اول سفرهای استانی هیات دولت، بیان کرد: وزارت کار توانست با وجود گستردگی وظایف و حوزههای کاری کارنامه ارزشمندی از خود به یادگار بگذارد.
وی، حضرت علی(ع) را الگویی برای شیوه مدیریت و مردمداری برشمرد و گفت: حضور بیواسطه مدیران در میان مردم و اطلاع از مسائل آنان در تدوین سیاستها و پیشبرد برنامهها کمک میکند.
حجتالاسلام والمسلمین صالحی بر توجه به جهاد تبیین و اطلاعرسانی صادقانه و به موقع دستاوردها و عملکرد دولت تأکید کرد.
حجتالاسلام والمسلمین «احمد صالحی» از میر خدمت وزارت کار نیز بازدید کرد. در جریان این بازدید با تعدادی از مراجعهکنندگان میز خدمت عادلانهسازی یارانهها گفتوگو کرد و در جریان نحوه تعامل کارکنان، چگونگی خدمات ارائهشده، مهمترین مسائل و درخواستهای مردمی قرارگرفت.