اجتماعیاستانهااقتصادیبازاربین المللرسانه هاسیاسیعکسفرهنگیفیلمگرافیک و کاریکاتورورزشی

کار در گمرک یعنی خدمت صادقانه و بی منّت و درخدمت مردم

⭕کار در گمرک یعنی خدمت صادقانه و بی منّت و درخدمت مردم/ گمرک مختص روزهای سهل نیست/وقتی همه خواب بودند؛برف آمد؛ رد خدمت را گم نکنیم!➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🔹قلم به دست و سخن به لب ، مردانی که برای خدمت صادقانه و بی منت در دشواریها زحمت کشیدند معرفی خواهیم‌ کرد.🔸و دوباره شاهد بارش برف بودیم و […]

کار در گمرک یعنی خدمت صادقانه و بی منّت و درخدمت مردم/ گمرک مختص روزهای سهل نیست/وقتی همه خواب بودند؛برف آمد؛ رد خدمت را گم نکنیم!
➖➖➖➖➖➖➖➖➖

 

 

🔹قلم به دست و سخن به لب ، مردانی که برای خدمت صادقانه و بی منت در دشواریها زحمت کشیدند معرفی خواهیم‌ کرد.
🔸و دوباره شاهد بارش برف بودیم و همچنان فعاليت صادقانه گمرک و تلاش مجاهدانه خادمین آن در روزهای سخت و برفی و در تمام فصول سال ستودنی است.
🔹گمرک با آمادگی کامل برای حراست از مایحتاج معیشتی مردم در برف و سرمای زیر صفر درجه و شب‌هایی که گاه دما به منفی ۱۶ درجه زیر صفر هم می‌رسد؛ خدمت کرده و در مرزهای ملی از هیچ تلاشی فروگذاری نمیکند .
🔸فعالیت توأمان با سرما، تاریکی شب و سوز شدید باد سرد ؛ این همان صحنه‌ای است که دوباره با بارش برف تکرار می‌شود؛ ای کاش رد خدمت کسانی که وقتی همه خواب‌اند، بیدار می‌مانند، با بارش برف گم نشود.
👈🏻مرزبان گمرک مظلوم است…
نفس‌های عمیقتان …خواب چشمانتان.. را به دوش می‌کشم.
تا کمی از دردتان کم شود، ولی.. ولی.. شرمنده‌ام، که دوایی برای گمنامیتان، ندارم …رد قدم‌هایتان، در ظلمات شب را می‌بوسم و پرچمتان را همیشه، در فراز کشور عزیزمان ایران بالا نگاه می‌دارم…چشمانتان را بر تمام دردهایتان بستید دردهایی که یکی دو تا نیست! حقوق کم، دوری از خانواده و شب بیداری، فقط و فقط برای آرمانتان، آرمانی که جانتان را، در کف دستانتان قرار داده، یکبار، اخم را به پیشانی‌ات راه ندادی، یکبار، گله یا شکایت نکردی ….

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا