اجتماعیاستانهااقتصادیبازاربین المللرسانه هاسیاسیعکسفرهنگیفیلمگرافیک و کاریکاتورورزشی

کریمی فیروزجایی ضمن تبریک روز دانشجو: دانشجویان اهرم فشار جریان‌های سیاسی نباشند.

کریمی فیروزجایی ضمن تبریک روز دانشجو:دانشجویان اهرم فشار جریان‌های سیاسی نباشند. عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی خواستار تلاش بیشتر دانشجویان در مسیر عدالتخواهی و آرمانخواهی شد. علی کریمی فیروزجائی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری جوانان ایرانی ضمن گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو، عنوان کرد: دانشجویان مظهر بیداری و آگاهی جامعه و سمبل حیات سیاسی آن هستند.دبیرکل جامعه […]

کریمی فیروزجایی ضمن تبریک روز دانشجو:
دانشجویان اهرم فشار جریان‌های سیاسی نباشند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی خواستار تلاش بیشتر دانشجویان در مسیر عدالتخواهی و آرمانخواهی شد.

علی کریمی فیروزجائی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری جوانان ایرانی  ضمن گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو، عنوان کرد: دانشجویان مظهر بیداری و آگاهی جامعه و سمبل حیات سیاسی آن هستند.
دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با اشاره به اهمیت نظام اسلامی به دانشجویان، افزود: هم اکنون دانشجویان در بستر اعتلا و پیشرفت کشور نقش آفرینی می کنند.
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر تلاش خطرناک جریان‌های سیاسی برای عضو گیری از دانشجویان، گفت: دانشجویان نباید به ابزار و اهرم فشار جریان‌های سیاسی تبدیل شوند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی دانشجویان را محرک اساسی جامعه در مسیر آرمانخواهی دانست و افزود: دانشجویان باید به نمایندگی از مردم و نسل جوان خواستار عدالت و تحول در اداره کشور هستند.
سخنگوی فراکسیون دانشگاهیان مجلس یازدهم لزوم برخورداری دانشجویان از دانش سیاسی را یادآورشد و افزود: بصیرت افزایی دانشجویان در حوزه سیاسی و فرهنگی توطئه های شوم استکبار در عرصه فرهنگی را خنثی می کند.
وی ارتباط دانشجویان با بدنه مدیریتی کشور را ضروری عنوان و تصریح کرد : دانشگاه باید مبدأ تحول و خواستگاه رویش های انقلابی باشد.
کریمی فیروزجایی با اشاره به نقش قشر دانشجو در تأمین نیازهای نو به نوی کشور گفت: دانشجویان همواره پیشگام ملت در مسیر اهداف عالی انقلاب هستند.
دبیر هیأت رئیسه مجلس یازدهم ارتباط بدنه دانشجویی با مجلس یازدهم را گسترده و رضایت بخش دانست و افزود: مرکز پژوهش‌های مجلس بعنوان  پل ارتباطی دانشجویان و خانه ملت این ارتباط را تسهیل می کند. تأمین خواسته های قانونی دانشجویان رسالت ذاتی دولت است.
این نماینده مجلس ادامه داد: دولت باید کمبودهای دانشجویان در حوزه های گوناگون را بررسی و تأمین کند. با همکاری مجلس و دولت سیزدهم روند حل مشکلات دانشجویان کشور سرعت می گیرد./

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا