فرهنگی

رشد گردشگری در دولت سیزدهم چشمگیر است

احمد وحیدی اظهار کرد: ایران کشوری امن برای تمام گردشگران است و با کمک دستگاه‌های مختلف امنیت گردشگران را در ایران تأمین می‌کنیم.

وزیر کشور افزود: ایران دوست‌داشتنی سرشار از جاذبه‌های گردشگری است. طبیعت بسیار زیبایی را تمام استان‌ها و مناطق داریم، مردم مهمان‌نوازی در ایران هستند و آیین‌ها و رسوم زیبا و ماندگاری در کشور وجود دارد. این‌ها همه ظرفیت‌های بزرگی است که باید به دنیا معرفی شود.

او ادامه داد: با این حال برخی از کشورها به دنبال تبلیغات منفی علیه ایران و به اصطلاح دنبال ترویج پروژه ایران‌هراسی هستند که البته راه به جایی نخواهد برد چرا که ایران کشوری تاریخی است که مردم و فرهنگ غنی دارد.

وزیر کشور یادآور شد: پروژه ایران‌هراسی را می‌توان با کمک رسانه‌ها و با استفاده از ظرفیت اطلاع‌رسانی و تبلیغات خنثی کرد. در این باره وزارت کشور آماده هرگونه همکاری با دستگاه‌های مختلف است.

وحیدی در ادامه به رشد گردشگری در دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: خوشبختانه اتفاقات بسیار خوبی با همت همکاران‌مان در وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حوزه گردشگری رقم خورده و شاهد رشد صنعت گردشگری در دولت سیزدهم هستیم.

وزیر کشور در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: صنعت گردشگری بسیار مهم است و ما در مجموعه وزارت کشور با وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آماده همکاری هستیم و در این باره از ظرفیت‌های رسانه‌ای نیز می‌توان استفاده کرد.

#پایگاه_خبری_استان_تهران

#جمعیت_جوانان_ایرانی

#دولت

#رییسی

#مجلس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا